fredag 5 december 2008

Bus med herr Lus!=)

wille somnade sent idag eftersom vi två kollade på idol. skönt att alice och kevin gick vidare. precis de jag ville och trodde. samma som förra gången,fast ja ville amanda skulle vinna. dock så verkar 2orna klara sig bättre ute i musikvärlden om man säger de. de verkar ju gå bra för dom. ska sitta nästa fredag spikat framför tv då. jag tippar på att kevin vinner.

tobbe är i uppsala och har gått på bio. han och en jobbarkompis skulle titta på "vi hade iaf tur med vädret" verkade de som. vill också se den någon gång. fast jag ska vänta tills den kommer på hyrfilm eller något. ska nog ta en dusch snabbt snart. ska bara städa och dona efter william på nedervåningen. han har varit en busunge. hihi,plockat och donat med massor med saker. hihi,vi har haft en bra kväll och busat och lekt. inte konstigt att han somnade på 30 sek. hihi

just ja,måste göra lite reklam. fy så söta kusiner william har! http://www.stormart.se/kund/haan04dec08/ nej,nu blir de en snabbdusch. imorgon bär vi av till uppsala,gränby. wille blir kvar i heby så slipper han ut och yra. love

1 kommentar:

Jessica sa...

ok.. va roligt =) hihi..
jag skulle också vilja gå på bio, emn jag akn inte ljust nu, vi får göra nått snart.. puss