onsdag 24 december 2008

julmorgon

god jul allesammans. hur mysigt som helst med julmorgon. william ska få öppna en julklapp på morgonen här,eller några så de inte blir för många på kvällen. han tyckte de bara var skoj att dra i paketpappret och snören så vi fick öppna lite. han fick en pulka igår med och en telefon (sån som vi små hade när vi var små. ögonen rör sig när man drar telefonen på golvet). den gillade han verkligen. satt och donade lite och så. nu får snön komma tycker jag. så vi kan provåka. ser de är lite snö ute,men jag vill ha mera. ikväll blir de nog jul hos hanna och chrille. vi får se om dom är friska. annars blir de väl julfirande hos marie och uffe. imorgon ska vi till mamma och pappa. kommer bli kul. har inte träffat dom på länge nu. man saknar dom och syrrorna och deras familjer. sen saknar jag mormor och morfar och min riktiga farfar :) hoppas dom kommer vara där ute imorgon. de visar sig. nej,man kanske skulle gå ner och käka frulle. ska nog ta en huvudvärks tablett. vaknade upp med lite smått huvudvärk. får skylla mig sj eftersom jag la mig i säng sent. pratade med en kompis tjej på msn. hoppas de är bra nu. love

Inga kommentarer: