måndag 1 december 2008

Två sjuklingar


oj,har verkligen inte haft tid,lust och ork med bloggandet. har varit så upptagen. sen igår morse blev jag sjuk. de var ju inge vidare. var på ludvigs dop i lördags. sen så var jag hemma hos emma där viktoria,erik och andreas var och spelade spel och bara umgås. jag älskar att spela spel. de är så jäkla kul med frågesport och liknande. igår var vi i sala en snabbis och hälsade lilla måns välkommen till världen. tobbes syslings son. sen idag har jag varit hemma och fått hjälp av vivi här på fm tills kvällningen. usch,jag sov kanske 2 timmars middag med wille. vi var sjukt trött och sjuka. känner mig fortfarande inge vidare. wille har bakat pepparkakor idag med. han ville mest smaka degen. så söt så! nej,ska sova nu. borde ha gjort de när wille somnade runt 21 tiden där ju. mycket att så i med ju. love

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag mår bra nu, va säkert nått jag hade ätit bara jag åt guacomole, åt nog för mkt.. de va nog därför jag spydde.. va e du o wille för sjuk?? puss