lördag 17 januari 2009

Bus Wille!


william somnade nyss klockan 22,43 (vadå arbetskada)? vi måste alltid ta exakta tiden på jobbet när vi börjar,ta prover,stop osv. haha,man har fått de på skallen att de ska vara exakt. att man inte kan avrunda minuterna på ett ungefär hemma ist. inte ens jobbet kan man lämna kvar på jobbet. längtar redan tills nästa vecka...... är över. pengar i plånboken är skönt. fick ett busskort av mamma idag. TACK! usch,man känner sig så fattig när man får busskort då och då av mamma. ibland räcker inte pengarna till. hm,eller så är de jag som inte kan fixa en bra budget. men ärligt talat är de något ovanligt? jag har aldrig varit bra att handskas med pengar. jag ska inte hålla i pengar alls. men jag måste skärpa mig. men de är svårt. funderar på att gå och prata med någon psykolog om sånt här. jag hörde om en som gjorde de. och efter psykologmöterna fixade hon de galant. hm,jag ska ju kunna gå i en affär utan att köpa något. men jag känner mig så skyldig till att göra de ibland. usch,så ska man ju inte behöva känna. dumma jannice inte lärt sig sånt ännu. imorgon ska jag få göra vad jag vill (dvs sova,kika tv,träna eller något) tills kl 12. funderar på gå upp tidigt och ta en promenad eller åka till ica i heby med cykel eller något om de är inte är halt väglag. måste fixa papperna och lägga på dom på posten också så jag kan ta mitt körkort någon gång. jag vill börja övningsköra nu faktiskt även om jag inte är så taggad på de. vill att de ska vara över och att jag har körkoret i handen. vi får väl se när de blir av. hihi,kan ju kanske ha en deadline som sommarn 2010 ska jag ha fixat de (och då får ni tänka på att jag är småbarnsmamma och har ingen fast tjänst)... om ni undrade varför jag inte satt en deadline tidigare. bra att ha ett mål att se upp till iaf :) hihi. Å,saknar redan min släkt. Man blir så glad när dom är här och hälsa på. Hm,lite tråkigt om man inte ska fira jul med dom i jul. Dom ska ev åka till Australien. Jag vill också. Men ja..... Synd bara att dom ska åka bort på julhelgen -om dom åker dvs. Nej,ska fixa lite här. Snart sängdags antar jag. Fast jag är pigg som bara den. Love

Inga kommentarer: