lördag 31 januari 2009

Finally :)

Äntligen helg! Skönt! NEEEJ! Allt försvann som jag skrev. Typiskt. Jag har iaf haft en lugn dag på jobbet. När vi kom dit hade dom gjort extra batchen färdig med så de var bara att grovstäda och övningsgranska :) så de gjorde vi resten av våra timmar. de var ganska lugnt men segt. köpte med mig en sallad idag. Jag vet att de inte är bra för min ekonomi och så men jag älskar dessa sallader. Skulle aldrig kunna leva utan en sådan sallad,eller jo de skulle jag. Men aldrig när jag kommer till Uppsala. Haha,dom är så goda. Köpte ett par jeans också. Ett par svart och sen ett par jeansleggins (dom köpte jag igår). Jag tog den svarta som jag ville ha. Åkte hem och tog bort prislappen jag tänkte ju att jag ska börja använda dom dirket. Har ju ett par blåa i den stl med. Men vafan. Jag kom inte ens i dom. Vad är de för fel? NEEEJ,tänkte jag. Nu kan jag ju inte byta dom. Jag smartskallen hade klippt bort ettiketten. Suck. Jag gick iaf dit idag och kollade på ett par nya och tänkte fråga sen när jag kom till kassan att jag önskade att byta om jag fick. Men tjejen som jobbade där kom fram till mig när jag stod vi byxorna. Hon kände igen mig och frågade om byxorna passade som jag köpte igår. Jag förklarade att dom inte gjorde de och att jag hade tagit bort ettiketen. Då berättade hon att precis dessa par är små i stl så jag fick byta till ett par andra och snacka om glad jag blev. Trodde aldrig jag skulle få byta dom för på kvittot står de att man inte får bryta ettiketen. Vilken tur jag hade. Så jag var glad resten av dagen kan jag säga. Sen köpte jag ju ett par jeans som jag äntligen var nöjd med. Jag trodde jag aldrig skulle hitta ett par jeans som satt bra på mig och speciellt vid lår och ben. Där har jag alltid svårt att få plats i,speciellt nu efter graviteten. Jag har också accepterat min stl som jag har nu. Även fast jag hellre skulle vilja ha 36 som jag hade för ca 3 år sen. Haha,jag tänker att dom dära 3år sen var som igår. Men man får nöja sig med stl 38 dåra. Visseligen kommer jag i ett par 36:or här hemma. Men ja,de gör ont med trånga byxor och de är inge skönt. Nej,kanske ska sova lite nu. Jag hoppas jag får min sovmorgon som jag måste få. Tobbe får ju alltid en när han är ute och spelar. Då borde jag få en imorgon. William var inte så rolig inatt att vara med. Lite gnällig. Han hade nog bara ätit en flaska och de klarar han sig knappt på,typ. Så vi låg och pratade och sjöng. Jag frågade om han såg lampan och då babblade han. Nu ikväll sover han som en stock och de är skönt. Han har bara vaknat 1ggr och när inte vi ligger och sover i rummet får han ingen ro. Men ikväll funkar de dock. Nej,natta sängen nu. Jobbar hela nästa vecka. Dom frågade idag om jag kunde de och jag sa ja. Så mån-fre kl 6 till 14. Money,money,money! :) Hihi,la till 2 gamla bilder från BB i fjol när William föddes. Hihi,liten pluttis! Love

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va skönt att du fick byta byxor :) va snällt av henne :) hihi.. nästa gång aksnke du ska pröva dem <.9 hihji pusss