torsdag 29 januari 2009

Jobb igen


God morgon! Satt klockan på 08,30 men vi snozade i en timme. Jäklans,vi som skulle gå upp tidigt och vända påm dygnen med William. Han vill nämligen vara uppe om natten nu. Har gjort så 2 dagar i rad och Tobbe sa faktiskt att de blir inte lika när ena är hemma och andra på jobbet,sant så. Ska åka till jobbet om några timmar med. Blir långpass. Längtar redan tills jag sitter på hem bussen. Vi ska sova hos Marie och Uffe idag. Tobbe ska ju jobba i Västerås ikväll som dj. Så vi hinner inte ses förens imorgon bitti typ. Gjorde korvgryta igår som jag ska äta idag tills kvällsmat på jobbet. Den vart riktigt god faktsikt och Tobbe åt upp allt med. Jessica jag kan nog sova hos dig den 16 mars (men de beror också på om jag ska jobba eller inte). Vi får se. Men som de ser ut just nu så funkar de iaf. Längtar tills sommaren då barnen kan bada ut i poolen och dona. Gå i korta kläder och myspysa. Tobbe och jag har ju tävligt om vem som går ner först. Jag tror Tobbe leder faktiskt. Han har varit duktig oavsett han har sett en reklamfilm som ex maxburgarna. Hihi,han säger att han är sugen men inget mer med de. Jag har också ätit bra,men bara för att vi ska tävla nu går de inte. Vi äter inte regelbundet,iaf inte jag. Men jag ska lära mig. Jag måste. Vi ska ju ner runt 8kg detta år. Så de är dags att sätta igång nu. Nej,ska kila vidare. William leker i sitt rum och ska göra honom sällskap ett tag innan jag åker till jobbet. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

de e bara jkobba på med träningen, ge inte upp :) hehe. om du är lika envis som mig så klarad du det :) hihi..

jaa va kul, hoppas du kan sova hos mig då :) för stefan kommer hem på tisdagen sen.. :) puss