tisdag 27 januari 2009

Misslyckat i köket


Hallå! Efter ett antal ggr misslyckad i köket med cupcakes så la jag av. Jag sa till mig själv att jag måste fortsätta att testa. Men de var hur svårt som helst. De lät enkelt,men nej! Haha,Tobbe sa att första plåsten var godast och då hade jag glömt en del ingridienser. Haha. De är inte lätt ibland. Så då tog jag mig en varm dusch ist och lilla William vill inte somna om (han vaknade igen). Hihi,jag är trött men jag får skylla mig själv idag. Blir väl en drös tvätt imorgon med. Tvättkorgen är full och nu när jag ska sova tors till fre hos Marie och Uffe så lär vi fixa och städa en massor här hemma i våran stora villa. Annars imorgon? Jag vet inte riktigt. Ska väl ta dagen som den kommer. Ska försöka få med Tobbe på en promenad till Morgongåva och tillbaka. Vi får se om han är sugen. Tack för alla kommentarer! Ska kolla om jag kan sova hos Jessica den 16 mars för då skulle Stefan tydligen vara borta eller hur de var. Ska kolla på min almenacka,återkommer med den saken. Tusen tack för alla fina kommentarer! Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Hihi :) jaa kolla upp om du kan sova hos mig då :) alltid roligare att vara med någon när steffe är borta :)

puss puss