torsdag 22 januari 2009

Red hair


Hahaha,när man var illröd i skallen. Usch,hur man skämde ut sig förut.. Men de var ganska snygg färg och egentligen inget jag ångrar.... Men den färgen kanske inte passa på mig... Jag tror dom flesta tycker de är skönt att jag har en ganska neutral färg på skallen nu. Men jag kan ju säga att de var kul att testa på.. Lite grymt att man våga. Jag fattar inte. Man såg ju inte klok ut egentligen :) Ok,om de är några slingor i,men jag hade i hela håret.. Den saken gör jag nog inte om igen..
slagit igång en tvättmaskin. trodde min lilla skrutt hade sabbat min tvättmaskin igår när jag bara skulle köra 30min programet. haha,den var på 50min ju. vart lite rädd. men den funkade fint idag när jag bara skulle köra några kläder. william spydde nyligen. inte för att han är sjuk och så. men jag tror de var lite slämmigt i halsen eftersom han har hostat ganska mycket på ett tag. stackarn. nu sover han så sött så. shit,vad med massor roliga och gammla bilder man hittar. tänk om man kunde vara så smal. haha,jag och wille har iaf dansat lite idag så lite rörlig har jag vart (haha,de låter som jag aldrig rör på mig). men jag önskar jag kunde göra de lite mera. kanske blir lite träning efter jobbet på fredag ist. sen vill jag sola lite med. hihi. sitter och kollar på bröllopsmässan när den är osv i uppsala (inte för jag ska gifta mig) men den verkar intressant. så jag och tvillingsyrran ska nog gå på den. de verkar intressant faktiskt. någon annan som är intresserad också? hihi. vi lämnar nog barnen hemma och åker dit då. de är den 29 mars en söndag. då har man fått lön också. skönt med lite pengar i plånboken. inte för att de är något att skryta över. var ingen stor summa dirket. ca 6000:- lite ska jag betala här hemma med. ca 3000:- och ca 1000:- på körkortet. resten blir väl lite övrigt eller spara. vi får se vad de behövs till. haha,jag fattar inte hur tobbe har kunnat tappa bort våran dammsugare. haha,den är ju för stor för att tappa bort och jag har letat tamme tusan överallt. de är skumt de här. love

1 kommentar:

Jessica sa...

Jaa duvågade färga håret du :) de skulle jag aldrig våga :) men de måste ha varit kul o testa på en hel del också..
puss