söndag 18 januari 2009

Söndag


God morgon! Snart är de måndag igen. Denna helg har bara flygit iväg. Har inte hunnit med mycket. Men piggare i förskylningen är jag dock. Hm,men ingen nytta som sagt. Bara en massor med nöjen. Williams kalas. Usch,han vaknade och hostade en massor inatt och skrek. Tobbe måste ringa BVC eller distrikan på måndag för på onsdag ska ju han ta sprutan vilket han inte kan nu om han ska vara sjuk. Så vi får se vad som händer. Jag ska ju iaf jobba. Ska åka till Marie och Uffe och käka lunch. Deras besök kom ju aldrig igår. Fel på bilen eller var de var. Så dom hade gjort massor med mat. Så vi ska dit och minska av den biten lite. Skönt att de närmar sig sommar nu tycker jag. Jag vill ju att man ska kunna gå i klänning och så nu. Längtar fruktansvärt efter sommaren. Då man kan ut och gå i solen eller cykla med William. Oj,jag undrar när jag ska hinna beställa Storm kort eftersom jag ska jobba. Har ju inte tid att beställa ifrån jobbet heller. I massor med buller eller på lunch. Då vill man ju koppla av. Annars kanske jag får göra de när jag kommer hem. Skriva ett mail. Fast han vill helst ha beställningen på telefon. Vilket jag inte fattar varför? De är väl enklare att se ett mail, en att missuppfatta en massor på telefon? Jag och Tobbe är inte överens om kortetn. Vi ska sätta oss ned och prata igenom om vilka vi ska ha. Resten av släkten är iaf klara med sina val. Hihi,snabba dom är. Men jag vet att dom tyckte de var svårt också. För de är ju inte billigt dirket. Nej,ska ner och äta lite frulle. Tog en sovmorgon. De var mysigt. Men jag hade ju faktiskt helst av allt tränat lite när jag endå hade en massor med tid på mig. Nu ska jag kila. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

de va otroligt svårt att välja foto på william :) alla var ju sååå fina.. men jag valde samma som jana.. den bilden va ju bara för söt :D
PUSS