torsdag 22 januari 2009

Städ och sånt!

Hallå! Städat en massor idag. Plockat i köket,badrummet,hallen osv. William har röjjt. Hehe,som vanligt :) Tobbe har satt upp våran nya klädhängare och skohylla i ek. Riktigt fina. Så nu är de frächt igen. Hihi. Har tvättat tvätt också. Håller just på att tvättar en matta i maskinen. Ska väl gå och lägga mig i tid också så jag orkar upp imorgon. Ska nog sola imorgon efter jobbet + gymma med Emelie kanske. Vi får se vad man orkar osv. Ska börja träna i Heby nästa vecka med. Hoppas jag är frisk bara. Sen måste jag träffa lite vänner. Emma och lilla Linus. Har haft jätte dårligt samvete. Har ingen koll på mobilen. Upptäcker sms försent. Så dom måste jag boka in en träff med. Skönt med helg snart. Tobbe ska inte jobba så de är skönt. På lördag ska vi på släktträff i Uppsala. Kommer bli kul. Måste komma ihåg att ladda batterierna bara. Hihi. Ska lägga på körkortspapperna,tandläkarpapperna och Tobbes FK papper imorgon. Jag lär också länka dessa länkar. Så hemskt. Jag fick tårar i ögonen. Hemskt att han inte kunde få ut dom från bilen heller. Usch,så hemskt. Artikeln:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4234807.ab & bloggen: http://singelpappa.blogg.se

1 kommentar:

Jessica sa...

:) klart du får komma hit :) hiih.. puss