onsdag 28 januari 2009

Trött & slut!

HALLÅ!
Haha,jag misslyckades igår, 3ggr. Hur i helvete kan jag misslyckas efter så många ggr med dessa underbara cupcakes? Haha,jag får ta en lektion hos Emma ist. Hon har lovat att hjälpa mig. Hoppas jag inte sabbar något då,för de var riktigt svårt att göra dessa. Tänkte (EV) om man kunde göra sånna till syrras son Alexander som ska döpas. Då måste man ju träna ett tag innan så man blir duktig. Hihi. Men de är ju inte säkert de blir av några sånna. Men jag hoppas verkligen de. Måste ju ha en plan B utifall. Haha,jag kanske ska fråga först om jag får baka något till hennes dop. Men om mina cupcakes misslyckas så tror jag att jag ska skippa allt vad bakning heter. Jag är inte gjord för att baka. Hehe,där ska de stå andra människor. De är sjukt svårt iaf. Jag lyckas aldrig med bakning. Ok,chokladbollar kan jag göra. De är ju lätt som en plätt. Men allt annat då? Haha,jag måste lära mig faktiskt. De är ju nästan pinsamt att inte kunna baka eller laga goda rätter.


Jobb imorgon som sagt. Ska jobba efm pass. Ganska drygt med tanke på att man kommer hem så sent om kvällarna. De är då man vill sova sängen ist. Nej,jag gillar fm pass bättre. Då har man en hel dag sen som man kan göra saker på. Nu sover man bara en del (om de går). William brukar ju vilja gå upp precis när man har fått in sömnen sådärra. Nej,men han är så söt! Idag blir de väl slå igång tvättar. Blir nog 2-3 st tippar jag på. Ska städa lite och dona. Sen blir de väl en promenad förhoppningsvis. Jag tänker vara arg hela dagen känns de som så jag tänker inte springa och städa och göra saker eftern Tobbe. Han är stor nog för att ta hand om sig själv :) Jag tycker han ska lära sig tvätta med. Han kan ju liksom inte de. Är jättesugen på en frisörtid. Kanske får fråga Hanna om hon ska in till frisörsalongen i Uppsala något. För isf kan jag färga och klippa mig där. Annars får jag klippa mig på figaro. Vill göra naglar med. De hade Tobbes sysling sagt att jag kunde få göra när jag sa till bara. Sen vill jag ha hårförläning. Visst är de dyrt. Men får börja spara. Mitt hår är svårt att hålla på med osv. De är så fint med hårförläning med.

Usch,är arg och ledsen idag igen. Jag tror vi var två om den saken. Föresten är de ingen sak. Men jag blir så arg när du bara sticker ifrån oss. Tänk om jag skulle göra desamma mot dig? Man känner sig SÅ ensam och just nu tycker jag faktiskt synd om mig själv. Då är de illa. Nej,jag får ta och rycka upp mig. De är väl inte bara jag som har de eländigt ibland. Imorgon blir de jobb. Skönt,komma ut lite igen. Kanske blir lite tystare då. Men kul att höra att hela mitt liv är en lögn och att amn ljuger för alla? Vem har jag ljugit för? Har jag ljugit för någon här (nu-tid)? Jag blir bara så less på allt. De går inte en dag utan nya intriger. Man får sådärra lite tårar i ögonen och de gör ONT att få höra sånt från en människa man tycker om.... Men jag skiter i de som vanligt :) Jag ältar de i kanske några minuter. Sen skiter jag i allt. Bara William som är mitt hjärta. Fick ta lillplutten själv inatt. Efter en tid så gick Tobbe och la sig i ett annat rum. Wille var ledsen (var nog för han spydde ner 3 pyjamas igår),jätte ledsen och jag med. Ibland känns de bättre att vara själv,helt själv. Om de nu vore så lätt att bara säga hej till allt. Nej,vi kämpar nog lika mycket som min cupcakes!:) Haha. Men vi är så jäkla trötta nu när vi jobbar som vi gör.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej hej.. va kul med fika.. :)

tåkigt att du ska jobba, annars hade vi kunna träffats :)

puss