söndag 1 februari 2009

Fortfarande Knutby!

HALLÅ!
Ja,man är fortfarande i Knutby. Är här utan William. Han har blivit hämtad av sin farmor och pappa. Tobbe är ju pappaledig så jag sover hos mamma och pappa inatt så man får sova ut lite med. Annars brukar man ju vakna och så. Imorgon blir de upp tidigt med tuppen. Ska ju åka buss in till Uppsala för att jobba. Ska jobba hela veckan fm pass. Ska bli skönt så får man de gjort. Blir massor med pengar i nästa månad. Måste verkligen lära mig att handskas med pengar nu när jag och mamma har haft budgetskola här hemma. De är SÅ kul med shopping. Men nu måste jag verkligen fixa detta. Är så mycket pengar man lägger på skit osv. Skulle ju gymma med Emelie någon dag. Vet inte vilken dag bara. Vi får se om man får något SMS imorgon eller så. Jag slutar endå vid 14 tiden. Lär packa ner mina treäningsgrejjer för jag vill gå ner i vikt. Har gått ner ca 2,5kg. Så de är skönt. Men lär väl ha gått upp lite nu i helgen med. Hehe. Har varit på handboll idag. Kollade på Stefan när dom spelade. De var riktigt kul. Få komma ut lite i samhället här med. På fredag blir de middag (vet inte riktigt var ännu) men tror de blev hos oss? Blir fläksfilé med potaisgratäng och grönsaker. Var länge sen jag käkade den. Mums! Måste börja promenera och så nu hemma. Men de är riktigt tråkigt när man inte har någon att prata med. Dock lär vi fixa träff med Emma och Linus. Kännt mig riktigt dårlig att vi aldrig har kunnat eller när vi var sjuka och så. Men hon ska lära mig göra cupcakes med. Så jag kanske kan göra de denna vecka efter jobbet eller något. Vi får se när och hur?! Ska upp vid 4 tiden imorgon. 04,45 går bussen. Så jag är uppe med tuppen. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh va kul att du gått ner, sj har min vikt stått stilla :( vill ner i vikt jag m,er, ska bli rejäl träning sen när jag slutat amma :)

jaa synd att dem losade.. men de vinner säkert sen.
jaa skicka över bilder du :)

puss

Anonym sa...

ja det var synd att vi förlorade :( /stefan