söndag 15 februari 2009

Uppsala & Lite annat!


Hej hoppla! Idag är de snorigt och lite halsont. Men de blir nog bättre.... eller sämre snart. Vi får se. Har gått med detta sen i fredags tror jag. Lite fryssen av mig också. Jag blir så arg på denna karl här hemma så de ska bli jävligt skönt att få åka bort ett tag. De handlar om pengar och vad som är "mitt" och "hans". Jag blir tokig. Snälla människa. Kan du bara sluta tjata om allt sånt dära?! Nu när jag sa att jag köpte William bilder eftersom han är så noga med vad som är hans och inte mitt så sa jag lite fint att "nu är detta mina bilder". Nej,sa han bara. Men de är ju jag som betalar dom tänkte jag. Eller just nu äger min mor dom. Jag betalar dom snart. Men de som jag köper är också hans. Jag förstår inte vad de är för fel. Om de ska vara hans också så delar man väl på summan? Ok,jag har ju inte kunnat betalat hälften av en del saker här hemma som internet osv. Men jag har inte fått jobbat så mycket som jag har fått nu. William har ju ingen dagisplats än så länge och om William ska ha dagisplats så vill vi också att de ska gå runt så pengar räcker till allt. Jag vill ju att William ska leka med barn och att vi ska jobba under den tiden. Usch,de kommer bli svårt. Men på tal om allt så har jag faktiskt inte kunnat betalat. Jag har inte tjänat som alla andra har tjänat. Haha,och nu pratar jag om ett par bilder. För mig betyder de mycket om de är mina SOM JAG HAR KÖPT,men visst kan man ha dom tillsammans. Men de är ju liksom mina om de skulle hända något om ni förstår mig? Jag har ju liksom inte stora inkomster och då tycker jag de är viktigt med dom dära kortetn + att de är på William :) Haha,försöker bara förklara lite lätt hur de funkar. De är ju som han äger de här huset. Han kan i stort sätt slänga ut mig om han har tröttnat på mig. Ja,dom här senaste dagarna har varit OK. Men de är alltid om pengar vi bråkar om och de är väl egentligen ingeting att bråka om. Jag vet jag har lite problem med saker och ting men jag vill bara att allt ska vara rätt. Hm,idag blir de åka in till mormor och morfar. Blir jobba imorgon bitti och HEEELA vecka lång. Skönt att de är fm pass iaf. Så man kanske hinner träffa dom med. Nej,ska klä på mig och packa saker med till denna vecka. Sen kanske de blir en sväng på IKEA. Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh kul o åka till ikea :) hihi
de vill jag med.. hihi..

Jaa karokekvällen bäörjar kl.19.30 håller på till 22.30 elr om de va 23..:)

puss

Stefan sa...

Jag ser fram emot de fotot jag, jessica o alexander ska få på eran william :)
Han var ju för gullig på dem fotona.