onsdag 18 mars 2009

Äntligen händer de grejjer!


trööööött! jag sov inte många timmar inatt. kanske 4 högst. jag får skylla mig själv. jobbade imorse från 6-14 och de gick kanon. imorgon ska jag & wille sova hos mormor och morfar. min morbror sover där nu när han är här nere och hälsar på. han bor ju i umeå nu för tiden hos sin sambo och henns barn. ÄNTLIGEN fixas de i v-rummet igen. De har stått i några måander och med småfix men inget riktigt händer. Men nu så! dom håller på sätter upp "lådan" så dom döljer järnstommen. de blir snyggt. ja,eller taket är visst snett eller något. men om man döljer med lister så blir de nog snyggare. ska ge dom de förslaget. nu är de i stort sätt färdigt. okej,bara tapeterna kvar. men de ska nog fixas imorgon när vi jobbar och är hos mormor och morfar. får se sen om dom har hunnit med mycket. kommer kanske hem med svarta panel gardiner om de finns stängerna är uppe.2 dagar kvar tills man är 21 då. vilken tråkig ålder de verkar va?! ibland längtar man tillbaka tills man nyligen fyllde 18. så tokigt liv man levde då. men kul också. nej,på fredag blir de fest här. de ska bli kul. Wille ska vara i Knutby hos mina föräldrar. Dom är så snälla så! Vart så överlycklig idag när jag hörde att min kollega på jobbet säljer partylite ljus. Åååååh,dom ljusen luktar så gott! Någon som skulle vara intresserad om jag hade ett litet party när vardagsrummet är färdigt?? :) love

4 kommentarer:

Jessica sa...

Åh jag hänger jätte gärna med på ljusparty :) de vill jag jätte gärna gå på.. jag hänger med.. sen kan ju ju alltid ta med npågon vän eller vänner om de går för sig :) hehe..

kul med att de häder lite saker nu i v-rummet :) de låterfint..
tror inte vi kommer på fredag :( hade varit jätte skoj. emn lilleman tar ju inte flaskan så bra än ju..
isf kommer vi under dagen och fikar eller så ses vi på sönd :)

puss puss

Anonym sa...

Kul o se erat vardagsrum sen :) spännande.

/Stefan jansson

Anonym sa...

Jag kommer gärna! :)

Stefan sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
KRAM STEFAN