torsdag 26 mars 2009

Dagisplats

William har fått dagisplats på bullebyn,östangården tror jag de hette och jag har fått ångest. Jag trodde att han skulle få plats efter sommarn eftersom du sa när jag ringde att dom inte kunde lova mig innan,vilket jag tyckte var ganska bra också. För då får han växa på sig lite. Men endå finns de fördelar med dagis. Ok,jag har ju inge körkort som de ser ut idag så kommer jag inte kunna ta de innan han skolas in. De går inte. Jag räknar med att jag kommer kunna ta de vid sommarn förhoppningsvis. Men som idag har jag inte råd att vara hemma hur mycket som helst fast de är de jag vill mest i hela världen. Vi får se hur vi gör. Jag måste prata med Tobbe om detta. De blev som en chock. Hade ställt in mig på efter sommarn dock. Oj,oj,oj. De här blir ett jobbigt val. Tobbes mamma har funderat på gå ner i tid så hon skulle kunna ta Wille en dag i veckan idag. Sen Vivi och min mormor ställer ju upp med. Men jag har ÅNGEST! Endå vill jag att han ska få leka med barnen och så,men endå så vill jag inte lämna iväg honom. De verkar inte populärt här! Oj,nu vart de svårt!!!!! Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

har han fått dagis plats??
pusss