söndag 1 mars 2009

Kareokekväll














Tänk att två man kan ha roligt med två mikrofoner. Haha,den dära kvällen var rolig. Jag och Stefan står och sjunger en gammal 60 tals låt tror jag de är ifrån början.. Hihi. den kvällen var jättebra. De vart kareoke och jag gick upp och sjöng också efter några öl. Idag är de första mars och imorgon fyller våran kära barndomsvän/bästa vän Emelie Kaas 23år. Tänk vad tiden går fort. Tänk när vi var små och busade. Haha,de var tider de. Ja,jag kan faktiskt inte förstå de själv. Många har sagt att jag har blivit smal i både ansikte och lite andra ställen. Men jag har faktiskt aldrig trot dom förens jag ställde mig på vågen igår. Jag har gått ner -4kg. Jag är SÅ nöjd. Tack vare träning och maten som gör allt. Thanks! Nu är man piggare och kryare. Nu är jag redo igen för en jobbarvecka om de finns något såklart?! :) Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa va kul att du gått ner 4 kg :) grattis sötnos.. de syns :) vill emd gå ner.. puss

Anonym sa...

Vi va grymma :)