tisdag 17 mars 2009

My sweet


Igår målade vi listor. Fick hjälp med barnpassningen för de är omöjligt att måla när man är själv med Wille. Så Vivianne och Arne kom upp och hjälpte till. Dom var här ca 4 timmar tror jag. William sover middag nu och de har han gjort ett litet tag. Rensade lite i städskrubben. Vad med skit man har alltså. Jag förstår inte varför man spar på allt?! Men jag är en såndära "Den kan vara bra att ha" osv. Hur orkar man? :) Jaja,de är tur att de är dörr och bom så man slipper se den. Kontoret skulle behövas städas så man kommer in. Nu är de bara en massor med skräp som ligger huller om buller. Papper,läskflaskor som ska till återviningen.... någon vacker dag. Men jag är nära på att gå ut med de i garaget. Vill göra de snyggt så man lätt kommer in där utan att behöva få en chock. De är faktiskt lite pinsamt att öppna den dörren om någon gäst är här. Haha,får göra något åt min skräprum. Japp,på fredag fyller man 21år. Inge speciellt. Ska ha liten fest för mina vänner på fredag kväll. Har ännu inte bestämt om jag ska ha något snaks eller något annat att bjuda på. Men de visar sig så smånigom. På lördag vet jag inte riktigt. Tobbe har ju gammal gymklassfest som deras gamla lärare har ordnat. Antingen går han på de eller så går vi på bio och käkar i stan. För mig spelar de ingen roll känns de som just nu :) Wille ska sova hos sina morföräldrar i helgen. De kommer gå kanon. Han tycker de är skojj där. Längtar tills sommarn där han kan springa utan blöja med bara kallingar och t-shirt och spela fotboll :) Något att se fram emot. Hihi,igår när jag sövde Wille så låg vi helt stilla i sängen båda han och jag. Vio båda var vaknade och Tobbe la sig brevid mig. Jag fick en puss och efter ett tag satte sig Wille upp och tog ut nappen och kröp fram till oss och ville också pussas. Så jäkla sött! That´s my boy! Nej,blir hämta posten och packa tills ikväll om vi nu åker dit. Skulle behöva duscha med. Ser ut som jag har sätt ett spöke. Haha. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

skönt o få ordning på de mesta u hemmet. önska jag med hade ett hus.. puss