måndag 2 mars 2009

Ny frissad

Satte mig på bussen in till Uppsala efter att Vivi och Arne hade kommit. Då ringde de på mobilen. De var ett uppsalanummer och de var ifrån Figaro. Min frisör var sjuk. Jag tänkte "Nej". Men som tur så fick jag färga endå hos Jessicas frisör. Vi har olika men på samma ställe.Ja då var man nyfärgad. De vart jättefint faktiskt. Lite sådärra brunguld i slingor osv. Ska väl ta kort på de sen någon gång. Imorgon kanske. Firade Emelies födelsedag på cupido. Käkade en sallad och pratade en massor skit :) De var mycket trevligt. Vi gick en runda på stan och jag köpte äntligen en ny väska. Behövde de. Emelie köpte en likadan. Den var så fin och rymmde mer plats. Min gamla väska var dårlig och jag behövde verkligen en ny. Jag köpte present ifrån mig och Jessica också. Hon fick presentkort på Myrra. Där har dom så fina saker tycker jag. Man hittar alltid något där,även fast man inte köper saker där varje gång. Jag blir ganska trött på en människa hela tiden som inte förstår mig. Hur jag än förklarar så förstår han inte. Men jag behandlar honom som han behandlar mig. Jag är riktigt trött på att plocka,serva och göra saker för honom. Man blir less. Jag längtar till ensamheten ganska ofta. Wille var lite dårlig idag med. Han har de inte lätt nu fast han äter och så i små mängder min plutt. Vi får se om de blir något jobb denna vecka. Jag har iaf slängt iväg ett SMS till min chef. Nej,ska väl kolla in andra bloggar nu. Min dag har varit bra. Men jag saknar något.... Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej sötnos :) Hoppas emlan blev glad för presenten.. hiih.. mkt bra present du köpt ju :) hehe..

Åh då förstår jag varför du fick guldbruna slingor :) hihi.. du fick min frisör.. haha.. de är så fint med guldbruna slingor .) hihi..

Ska du till mormor på sönd o fira henne? vi ska dit isf får du pengar för emlan present då..
pussss