söndag 8 mars 2009

Piggelin! =)

Då var söndagen nästa slut! Jag har gjort massor denna helg. I fredags kom mamma och pappa för att hämta mig och William för att få byta miljö och umgås med dom. Vart säng tidigt och William sov inte så underbart denna natt. Han har nämligen fått två tänder och jag tror de kan vara dom som bråkar med honom. På lördag fick jag beslutsångest. Jag ville se Linda Bengtzing eftersom jag var gravid sist jag såg henne. Då gick jag aldrig ut eftersom de var löning. Denna kväll åkte jag till Heby för att umgås lite med tjejerna och sedan in på hotellet. Mycket trevligt. Men fick lite beslutsångest över att åka ifrån Knutby också eftersom de var de dära jag hade längtat efter så länge, att få umgås med mamma och pappa. Men dom är så snälla och tar hand om William. Jag är så glad att jag har dom. Hur hade jag annars klarat mig? William sov denna lördag 2 timmar utomhus i vagen och de behövde han verkligen. I söndags var de upp lite sent. Ingen av oss var särskilt pigga efter att komma hem runt 5 på morgonen. Tobbe skjusade hem Love efter hotellet med. Så de var en lång natt. Bara att vara glad och följa med. Firade min kära mormor idag med. Massor med fika,tårta,mat och glass som bjöds. Roligt att se så många på ett litet ställe. Jag saknar verkligen min familj jätte ofta så de hära dagarna betyder mycket för mig när vi ses. Nej,kanske ska sova nu. Min lilla piggelin ville inte sova eftersom han somnade i bilen hem ifrån Uppsala idag. Så i 1 timme låg han och vred och vände på sig,pratade och busade i sängen. Hihi,men de gjorde inget för jag var på bushumör jag med. Nu är jag trötter! Love

1 kommentar:

Jessica sa...

mycket rolig helg du verkar haft de, sett linda bengtzing ju :) hihi..

mamam o pappa är så snälla.. :) pussss