söndag 17 maj 2009

Vila

100_8974

Jag längtar inte tills imorgon,faktiskt inte alls. Men de kommer gå bra när man väl är där. Jobba 12 timmars är inget man gör frivilligt direkt? Usch,så synd jag tyckte om min skrutt idag när han fick krokodiltårar när karusellerna snurrade. Han var nog inte riktigt beredd på att de skulle åka iväg. Skrutten min. Ikväll kommer mamma. Hon ska vara barnvakt till skruttisen imorgon bitti innan hennes nattjobb börjar. Jadu, nu ska jag se en film. Tobbe har monterat ihop Willes skottkärra,tvätta bilen och klippt gräset. Nu ska vi vila.

3 kommentarer:

Jessica sa...

ja jag hörde att mamma skulle vara barnvakt =) mamma är så snäll ju.. sen kan jag med vara barnvakt. Jag ska också försöka jobba lite, behöver de nu, har ju inge pengar :(

Pusss

Jessica sa...

tänk positivt, de blir pengar =) puss

Jessica sa...

ville tipsa om en blogg, lille viktor

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/