lördag 18 juli 2009

Semester

Ja,nu har man semester men jag skulle faktiskt kunna jobba hela sommarstoppet. De är liksom kul att bara “ta de lugnt” om man kan uttrycka sig så? Man kan ta de i egen takt.

Min skrutt var trött idag på efm luren. Han sov och sov och sov. Tror de är han spruta som kan trassla till de som han fick i onsdags. Hihi,vi räknade ut att William kan ca 25 ord. Han är så duktig så. Min lilla härmis.

Igår kväll efter jobbet så blev de grillning med mina kära kollegor hemma hos Chloé och de vart riktigt lyckad. Bilder kommer troligtvis söndag kväll. Jag tog inga bilder med min kamera men ska få av dom :) Love Jannice

100_9781 100_9777

- 6kg :) duktiga jannice

2 kommentarer:

Katharina sa...

jätte duktig :) Hur har du gått ner? :)

Jessica sa...

Jätte bra med kilona =) fina bilder.. de syns på dej.. gullise min.. :) pyss