lördag 25 juli 2009

Sjukt trött…

God morgon! Sitter och kollar lite på internet. Lämnade William ner för en stund sen. Han somnade sent inatt. Vi hade besök från Almunge-Gävle borna. William ville inte sova då. Så han är lite ledsen hör jag nu,stackars liten. Jag är trött i skallen. Har i stort sätt tagit honom hela veckan på natten och morgonen. Jag blir så trött på att vi aldrig får en rutin på de när båda har semester nu. Jag blir lite gråt färdig och är beredd på ge upp allt här hemma. De är så orättvist. Jag kommer få söva och ge William frukost imorgon med. Tobbe ska jobba natt som DJ och jag är körd då. Jag orkar faktiskt inte göra något,Jag är SÅ trött.

Längtar tills Rättvik. Koppla av och bara mysa med min familj. Den dagen kommer snart. Hade besök igår som sagt.. Ullis,Fredrik,Jessica,Stefan och lilla Alexander kom hit. Vi grillade fast med mamma och pappas innegrill. De gick bra och gott var de som tusan. Spelade spel och bara umgicks. Riktigt trevligt. Jag ska börja packa snart med. Massor med saker som jag inte har börjat ens på. Blir så trött när jag ska packa hela packväskan. Jag får huvudvärk bara jag tänker på de……

Nej,vidare. Kan inte sitta här hela dagen. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag ha rinte heller packat så mycket, känns som man kommer glömma något.. åh de skulle ju vara så typiskt..

Pusss