lördag 11 juli 2009

Trött

100_9669

Ja,då somnade William ca 20.20 tiden. Skönt att han kom i säng tidigt. Han har varit trött och gnällig hela dagen. Ätit dårligt med. Han har inte haft någon ro helt enkelt. Men han somnade med vällingen så han var trött. Hoppas vi kan gå upp tidigt och få in lite nya rutiner. Har haft William hela dagen. Tobbe sov på soffan som inte är något ovanligt så jag och skrutten somnade i min säng. Imorse åkte Tobbe med vassbåten och körde den. Sen hade han en vän här och nu är dom i Västerås för att gå ut på krogen. Så han är säkert full imorgon bitti och då kommer jag bli tokig om han inte kan köra bil….. Haha.

Imorgon blir de Ludvigs barnkalas. Han blir 1år och vi ska dit för att fira honom. Sen ska William till mamma och pappa och jag ska sova i Uppsala hos mormor och morfars lägenhet. Ska bli skönt att komma bort lite. Jag är förbannat trött på saker och de ska bli skönt att slippa de snart. Jag är så trött på saker. De känns inte alls som de gjorde förut mellan oss heller. Vi har ingen tid längre…

Jag kanske har glömt men jag har gått ner –6kg nu. De känns bra. MEN JAG ÄR SKIT HUNRIG! Men jag ska klara detta nu. Haha,kanske inte syns så mycket ännu?? Fast de är många som har kommenterat att jag har blivit smal och de gör mig glad. Nej,nu ska jag väl göra något annat.

SÅNT E LIVET! Love Jannice

2 kommentarer:

jessica sa...

Hej sötnos :)

Varför är du skithungrig äter du inte tillräckligt med mat?? hihi.. eller..eftersom du skrev så..

Skönt att du får jobba lite och få lite pengar :) härligt!!!

Pusss

Anonym sa...

Oj vad duktig du är, grattis!!! pus puss/ Linda