söndag 12 juli 2009

Uppsala igen

Håller på packar åt mig och William. Tobbe har sovit i Västerås inatt så han kommer väl lagom till Luddes barnkalas antar jag. Lite svårt att packa för William packar upp igen. Haha,busunge.

Jag sover i Uppsala hela veckan. Ska jobba min sista vecka och de ska bli skönt med lite ledighet. Jag har gråtit en massor inatt. En av mina bästa kompis från gymnasiumets mamma har nyligen dött och de är inte lätt för henne nu. Jag finns här för dig,Nina! Sen så är de massor annat som är i vägen hela tiden. Tröttnat.

Wille ska åka till sina morföräldrar i Knutby och busa av sig lite. Jag och Tobbe ska jobba. Nej,ska fortsätta här. Ska snart på barnkalas. Ludde blir 1år. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

usch va hemskt med din kompis mamma.. inge kul..

Åh wille är ju allt bra rolig han, jag kan inte sluta lyssna på videon när han säger baby :) han är allt bra söt =)

puss