fredag 10 juli 2009

Uppsala

Ursäkta mig om jag har varit en usel bloggare denna vecka. Jag har nämligen sovit ensam i Uppsala i mormor och morfars lgh och där finns inget internet att sysselsätta sig med. Där finns bara nyttiga saker att göra. Nämligen promenader och sova tidigt. De har faktiskt varit väldigt skönt MEN jag saknade William hela tiden under denna vecka. Tänk att man kan sakna dom små så mycket.

Träffade Carro på stan idag. Vi tog en lunch på Waynés Coffeys och sprang på stan. De blev 2 klädesplagg och ett par skor IGEN. Haha,jag förstår inte varför jag aldrig lär mig? Jag kommer iaf inte använda skorna samtidgt….. Ska till mormor å morfars lägenhet nu igen denna jobbarvecka. Ska på Luddes kalas på söndag och William ska till sina morföräldrar i Knutby. Tobbe ska jobba två dagar och jag hela veckan.

Har varit en hård vecka. Tankar har sprudlat i skallen och jag har varit fruktansvärt trött på en del saker. Men inget jag nämner i denna blogg. Dom som är berörda vet vad de är. Men jag är riktigt trött. Ska lägga mig snart.

Love Jannice

2 kommentarer:

Carro sa...

De va jättekul att träffa dig idag gumms!!! Och skorna va FÖR snygga för att lämnas kvar i affären ;) haha!

Jessica sa...

:) åh härligt med shopping och god lunch :) härligt härligt..

Åh va kul att wille ska va hos mamma o pappa i helgen :D mysigt!!

du ibland är de skönt att göra Nyttiga saker =)

Puss