torsdag 27 augusti 2009

:(

Jag tror jag är lite olycklig för tillfället. Jag känner att jag bara sprider negativ energi från mig. Jag tycker de är jobbigt. Jag håller på bli tokig. Så därför tar jag nog ett break här….. De blir nog mitt sista blogginlägg (?) på ett tag?! Vi får se. Jag skriver bara dårligheter och de är ju inte de jag började skriva om. Men ni alla som känner till detta vet vad jag går igenom just nu. En stressig och jobbig situation. Jag ska göra de bästa av de och försöka vara en bra mamma. Just nu känner jag mig dårlig pga en del saker. Men jag ska försöka bli en bättre mamma. William vaknade upp imorse och bara stirrade på mig. Sen pekade han på kudden idag igen och sa “hjärta”. Jag har hjärtmönster på kudde och täcket.

Vi hade verkligen ingenting att göra på jobbet igår så vi fick gå in på C-zon och hjälpa Ernst att städa. De alltid lika intressant att gå in där och lära sig c-zon. Men de är nog jäkla krångligt med maskinerna? Jaja,de löser sig när man väl ska bli lärd där inne. Just nu har jag bara hoppat in där några gånger för att städa o så.

Nej,man kanske skulle packa vidare på sin väska. Jag har inte kommit någon vart. Så typiskt mig att jag lämnar den halvfylld. Nej,nu blir de allt att fixa och dona här. Sen får vi se vad allt skit leder till…… Men jag tar ett break här!!!! Love100_1750

gammal bild…

5 kommentarer:

L I N D A sa...

Nej inte vill jag att du ska sluta blogga...tycker juh om att läsa din blogg:D

Jessica sa...

gumman, jag vill inte heller du ska sluta blogga. :) jag läser din varje dag systser yster.. Puss älskar dej..

stefan sa...

jag tycker inte heller du ska sluta blogga. /stefan

Carro sa...

Gumman dåå!! Vad är det som hänt egentligen? :/ Hinner du ses imorrn? <3

Petra sa...

Du sprider absolut ingen negativ energi ifrån dig och du är en jättebra mamma!