fredag 21 augusti 2009

Fröken svår

Haha,varför säger de flesta att jag är en svår person? Jag vet att jag är kräsen av mig men vill bara att livet ska kännas rätt och att man inte ska få vara utan de man verkligen vill göra här i livet inkl köpa. De verkar som många har emot när man tjänar en extra slant för att kunna köpa lite kläder åt sig själv. Älskar mode. Jaja,jag stannar inte upp på deras “klagande” över de jag tycker om att göra. ALLA gör som dom själv vill göra,men visst kan jag själv då påstå att jag nog allt är lite svår…..

Jag kämpar med min motion och kost. Jag har trappat upp 1kg igen. Jag har ätit som en gris de senaste och jag är inte stolt. Man får för gammal ost när man tittar sig i spegeln och fram för allt väger sig på vågen. Men jag ska kämpa riktigt. Jag måste nå mitt mål. KÄMPA,KÄMPA,KÄMPA! Peppar er andra också om ni sitter i samma sits som mig :)

101_0299

Låt mig få presentera mina nya skor.. Spanat in ett par höst/vinter skor. Jag måste ha… eller önska mig. hihi. Tobbe är ikväll med sina vänner och jag sitter här hemma. Ja,då var våran BÄSTA vagn sönder då. Typiskt Tobbe ska packa så jävla mycket grejer och skylla ifrån sig. Hjulet hoppa av av någon anledning. De går säkert att sätta tillbaka hjulet men de var svårt för man ska trycka in en knapp om vi gör rätt??? Vi har inte lyckats och ska googla om de finns någon instruktioner eller någon som vet. Typiskt män. Idag är jag trött och är riktigt trött på karlar. Lingon också!!!! De förklarar en del. Typiskt mig att reta mig upp extra mycket.

Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

usch stackare, klart du ska få handla va du vill. alla människor gör ju som de vill :) Bara man betalar tillbaka sina skulder :) Hihi.. sen är de bra.

skönt att va hemma igen.. :) Åh gumman ingen fara :) vi kan träna med varandra om du vill. jobbar du nästa vecka ?Puss

Jessica sa...

:) snygga skor föresten :)