onsdag 26 augusti 2009

Let´s have party!!!!

47537_1142196948

Jag LÄNGTAR tills helgen! Varför kan de inte gå snabbare??? Hm,jag är lite smått irriterad över en del saker. Varför kan inte folk ta hand om sitt för? De känns inte så speciellt kul att bli stämplad för något man inte är. Jag pallar inte. Hur kan de bara rulla på? Jag önskar någon kunde förstå mig. Usch,de ska bli skönt när man får fast jobb och kan koncentra på lite annat…..??? De blir inte så jäkla kul när människor tjatar. Då låter jag hellre bli att göra de dom tycker ska vara. Om de är någon som ska säga åt mig så är de väl mina föräldrar.Fy fasen vad jag längtar till helgen. Kan någon ta mig dit?? SNÄLLA!!! :) Jag önskar jag bodde nära mamma, pappa och syrrorna och vännerna. Jag saknar dom varje dag. Jag vill kramas. Vet inte hur länge sen de var jag fick en kram av någon vuxen. Åååh.. Blir tokig. Jag spar och spar pengar nu tills min framtid. De kommer bli coolt. Nej,nu ska jag och Wille busa.. Love Jannice

2 kommentarer:

Carro sa...

vilka är det som tjatar på dig? SKIT i dom iaf!!! Det är DITT liv, ingen annans!! Saknar dig!! Hoppas vi kan ses på fredag!! <3

Jessica sa...

gumman då. Mig kan du alltid prata med va de än gäller, de vet du! Puss♥