söndag 23 augusti 2009

Stinsen

Åkte äntligen till Stinsen. Försökte tvinga med Tobbe dit men han total vägrade så Syrran och hennes familj följde med. TACK! Så snällt av dom att följa med och att komma hit och hämta mig var så gulligt av er för jag precis missade bussen. Köpte en polo tröja,scarf,mössa och vantar till William,kjol,tunika,armband och blus. Mycket nöjd med alla köp. Så nu har jag till dop och party i helgen. Lovely! Jag blir lite trött när människor tjatar om att man ska spara pengar. MEN HALLÅ??? Mannen i huset köper DJ grejer för tusentals kronor. Varför får inte jag unna mig det jag tycker om…. Som kläder! :) Tröjan är ny och den är SÅ mysig! Köpte ett par jeans,blus och scarf med. I love.

100_0384

Jaha,då var denna helg slut. Kan summera att den har varit bra. Härligt med lite sol som dök upp också. Kan de bli bättre? Wille somnade klockan 7 nu. Inte sovit någon middag så trött och lite grining på slutet vart de. Men de gick kanon de med. Så söt han är. Han pussade sitt gosedjur imorse och sen ville han att jag också skulle pussa lilla “herr Nilsson”. Detta gosedjur fick han av gammelmorföräldrarna Gunilla och Bengt i julas. Mycket lek med denna och “Torsten” som han fick av mormor och morfar när han var i Rättvik. Hihi. Så kul att se honom leka. Stora killen. Han pratar och står i. Man hinner knappt med.

Victoria och Erik var hemma hos oss igår. Blev film och mys. William hade somnat så de var lite skönt att “pusta ut” och vara med vännerna en stund. Annars ska ju han springa och knappa på DVD och de ena och andra. Haha,busungen min. Vi såg på Crank 2. Första filmen var nog bättre men de var kul att se uppföljaren. Kanske kommer de en trea? Verkade som de i slutet?! Vi får väl se.
100_0389
Ja,då blir de till att jobba kvällspass då med. Vi får se hur de blir med den saken då. De blir nog kanon. Hoppas denna vecka går fort. Nej,ska in och duscha och greja. Love

 100_0393   100_0390

 

100_0385

2 kommentarer:

L I N D A sa...

snygg tröja:D

Jessica sa...

åh va fint tröjan satt på dej :) jag har intehunnit blogga om stinsen men de blir nog på em elelr kvällen :) haha.. pusss