lördag 22 augusti 2009

TRIST!

Usch,vädret är trist. Mannen är trist. Han vill inte göra något bara för att han var inte hemma igår. Nu vill jag hitta på något ju. Men han vill vara trist och då får han vara de. Wille och han ska sova lite middag nu och jag sitter här. Så trist alltså.

Längtar tills nästa lördag då vi ska hem till Glennis på jobbet och festa lite. Jag längtar faktiskt alltid till Uppsala när jag väl kommer hem. Undra varför??? Jag hoppas jag kommer få jobba mera än till v.36. Jag vill gärna ha förlängt vik. Nästa vecka pratar dom om vilka som ska varslas. Trist om vi kommer förlora människor på SVP.

Nej,de börjar bli höst och jag känner mig lite trötter. Love

101_0323

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

Ta det nu lugn hemma hos Glenning!
Tänk på att du ska gå i kyrkan dagen efter.