torsdag 3 september 2009

:(

Ja då var man hemma igen då. Men verkar som jag ska åka hem ikväll igen?? Tobbe skulle vara pappaledig och så säger han de nu. Om jag ska ha skjus fick jag fixa de själv. Man blir less. Kunde du inte ha sagt de lite tidigare?? Man blir less. Ska bli skönt att slippa allt..

Ska jobba på lördag verkar de som?? Vi lär ha en person till för att vi ska köra? Hoppas någon är snäll och ställer upp. Jag vill jobba. Feta pengar isf. Nej så arg jag blir på allt. De är är inte min dag känner jag. Saknar min lilla William mycket. Önskar att jag var med honom nu. Jahapp.. Love

6409_137531739186_560964186_3267739_6363476_n

2 kommentarer:

Jessica sa...

:) sötnos då. va bra att du vill jobba och du får mkt pengar d :) hihi..
förstår om du saknar din plutt =) han är ju för go :) pusss

72,2 i min barndomsstad sa...

Bra syskonkort