onsdag 9 september 2009

=)

God Morgon! Här är man trött och sliten. Är förkyld. Har vaknat flera gånger. Drygt. Sen springer mannen i huset och lägger sig på soffan. De är mest irriterande “men jag börjar tidigare än dig”. So??? Är du pappan så stannar man och tar hand om sitt barn som jag annars jämt får göra. Suck,vi ska ju ha varannan vecka och jag säger de ska bli skönt att inte behöva vara en “gnällkärring”. Ska bli kul å se om de blir bättre då. Är fruktansvärt trött på saker… De bara strular i skallen. Jag är så arg. Haha,sluta tänk Jannice,sluta tänk.

Lilla William är lite febrig fortfarande. Jag springer och letar efter silvertejp eller någon annan slags sorts tejp. Snart blir de frukost. Nej,nu ska jag ta hand om min lilla febriga son. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

stackars lille wille som är sjuker, hoppas han kryar på sej :) puss