torsdag 10 september 2009

??

Hallå! En en fin dag och leende på topp.. Än så länge. Men jag vet inte varför leendet inte skulle vara de? Har ju en underbar son. När han vill något så brukar han ropa högt “mamma” eller säga “mamma kom” :) Så sött så. Han är så duktig så. Förkylningen rullar iväg med. Skönt!

Ja,de vart ingen varsel på jobbet. Eller 7 vik ska bort. Jag vet inte om jag är drabbad eller ej?! Vi får se hur de går med den saken. Är lite orolig nu för jag vill verkligen jobba och tjäna egna pengar. De går att spara betydligt mycket bättre där än här.

I helgen blir de stök å bök här hemma. Nej,jag har nog inte så mycket mer att säga?? Jag är bara fruktansvärt nere just nu. Allt är så konstigt. Men de ska nog gå bra :) Love

101_0040 - Kopia

3 kommentarer:

Jessica sa...

usch och fy för varsel. Men jag hoppas du får stanna kvar och jobba där på drömfabriken :) jag tror du får det. puss

Petra sa...

Haha vi kanske ska göra en loppa med lite peppande glada ord idag =)

Stefan sa...

oj ska de varsla så många, de va ju jobbigt. men jag hoppas du får behålla jobbet kvar. de vore ju toppen isådantfall. /stefan