lördag 5 september 2009

FÖRVIRRAD!!!

Jag sitter och funderar över massor av saker. Jag är jätte förvirrad nu och vet inte alls vilken del jag är i mitt liv. Glad eller ledsen? Jag har inga direkta känslor. De är svårt att beskriva hur jag känner mig. Men antingen är man glad eller ej. Allt är så svårt. Men jag försöker få de gå bra iaf för min lilla Williams skull.

Sen till alla vänner. De känns som jag sviker er på något sätt eller att vi ALDRIG hinner ses. Jag tror jag deppar för mycket över saker som händer. Man blir nedtryckt. Ska bli skönt att slippa de. Då kan vi träffas oftare.  Jag är så hemskt ledsen för de :(

De känns som en vanlig lördag. William har slocknat,Tobbe lika så. Dom båda slocknade redan vid 18 tiden. Snacka om trötta killar. Vi har nog en morgonpigg liten kotte imorgon som säger “mamma” och ska kramas och dra i ögonlocken. Haha. Hittade en snygg klänning. Men men jag får drömma lite bara ;) Tänk om man hade så snygg kropp! De hade man innan Williams ankomst.

img_3100_51887578

Ååååh,vad jag tänker massor nu……. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

sötnos då, vännerna förstår nog. Alla har mycket att stå i så man förstår varandra bra på alla olika sätt =) oroa dig inte för det.

Puss och natti natti

Jessica sa...

sötnos då, vännerna förstår nog. Alla har mycket att stå i så man förstår varandra bra på alla olika sätt =) oroa dig inte för det.

Puss och natti natti