torsdag 24 september 2009

Funderar

Jag vet inte var jag ska beskriva. De känns så tomt. Jag hade hoppats på en sak,men så blev de endå inte så. Vad gjorde jag för fel?? Vad hände?? De hade dock inte gått långt,men de var kanske bra nära endå? Tråkigt att de blev så. Men det är som de är. Svårt att acceptera sånt,men de är bara att göra´t!

I helgen blir de av att packa mera. Längtar tills man får eget och kan inreda och dona själv. Sköta sig själv och ha nära till allt. Den dagen blir väl någon lycklig dag. Kan inte tänka mig att de blir detta år. Men snart. De kommer gå fort. Hoppas bara på fast tjänst framöver. Hoppas,hoppas,hoppas! Är nästan trött på att vänta. Man kanske borde göra andra saker egentligen??

Emelie ville ses och gå på bio på lördag och jag tackar inte nej. De var länge sen jag umgicks med henne. Får så dårligt samvete när man är trött,eller inte kan ses,eller något annat hinder. De ska nog blir till rätta när man har flyttat klart. De är så mycket i skallen just nu. Allt bara snurrar liksom. Jaja,de ordnar sig. Love Jannice

68553_1136210965

haha,en gammal bild. Jag måste ha vart 17,18år??

1 kommentar:

Jessica sa...

va mysigt, efter allt packande är du värd bio sötnos :) vilken ska ni se?? :) puss <3