söndag 13 september 2009

Piggelin igen!

Hej hopp! Ska in och jobba 05,30 imorgon. Vi fyllde ju aldrig upp tunnelugnen i fredag som vi tydligen skulle göra men icke gjorde. Så jag kommer vara på plats då redan på jobbet.

Jag mår bättre idag. Nu är man som man ska igen. Härligt att vara piggelin igen :) Igår orkade jag inte ens slå på datorn. Jag låg några ggr. Men orkade inte skriva. Var så osocial så. Men idag är de bättre. Tur att man får vila och ta igen sig. Jag låg helt sänkt. Mådde illa,frös,ont i kroppen,feber och allt man kan tänka sig. Å,idag är allting plötsligt bra. Som tur är de väl för jag tog alvedoner och vila mig riktigt.

Ska mot Uppsala ikväll och sova där hela veckan. Lär packa väskan idag. Gjorde aldrig de igår. Ska ta en dusch snart och äta lite mat sen ska jag bege mig till Uppsala. Nästa vecka ska jag träffa Emelie vad jag vet och Carro någon dag efter jobbet :) Nej,nu ska jag göra något annat. Saknar min älskade William!!! Love

100_8994

William och hans gudmor Emelie K,min barndomskompis å vän för livet :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh så mysigt att träffa både emlan o carro=) ska vi hjälpa dej och packa och köra grjejer sen då? eller?? puss

Stefan sa...

Jobbigt att packa, men de går säkert bra! Behöver du hjälp så kan jag och jessica hjälpa dig.

Jo vi brukar träna Ella en hel del. hon har blviti lugnare med månanderna här,. de är så skönt så. /stefan