lördag 17 oktober 2009

Alex kalas!

Idag var Alex´s 1års kalas. Massor med fika å vänner. Mysigt! Wille somnade runt 19.30. Bumstrött. Jag saknar faktiskt Tobbe lite granna. Men jag undrar faktiskt varför? Vi pratar om allt och nu får jag prata med mig själv. Haha. Nej,men de ska nog gå bra :)

Jag känner nog att allt är lite tungt. Jag vet inte om jag får fast tjänst,jag vet inte riktigt vad jag vill i livet (de har jag typ aldrig vetat. haha). Jo,jag vet ungefär. Men jag har lite ångest över saker som jag beslutade mig hastigt för. Jaja,de blir nog bättre imorgon. Hoppas jag inte är inne i någon höstdepp. Man skulle varit barn. Dom har ju alltid kul :) Love


2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Roligt med solstrålens Alex kalas.
Du är ju ett barn. Så passa på att ha roligt. Om du ångrar dig vad det gäller Tobbe så är det väl inte för sent att be om förlåtelse. Jag tror att allt kommer att bli bra och håller verkligen alla tummar jag har för att du ska kunna få en fast tjänst - så att livet kan kännas lättare. I love you and Wille & Tobbe.
Puss Mor

Jessica sa...

:) hihi.. håller med mamma om tobbe. de kommer säkert gå bra om du skulle ångra dig :)

Va roligt att du kom till kalaset. om du vill ha bilder sen kalaset kan du kopiera ifrån bloggen. du kan trycka på bilderna utan att kopiera och se alla bilder då kan du kopiera dem bilderna du vill ha :) puss