onsdag 14 oktober 2009

:)




Jag har huvudvärk och ont i magen. Jag hoppas de går över idag. De känns som de kommer bli en lång dag annars. Jag saknar min lilla son massor. De är tufft att vara långt bort ifrån honom och lika känsla tror jag Tobbe har när jag har honom själv. De är så jobbigt. Man saknar William hela tiden. Jag önskar de fanns en bättre lösning. Men just nu är de som de är. Man vet aldrig vad framtiden säger heller. Ikväll ska jag åka till Heby. Pussas med min lilla son. Han sover nog när jag kommer hem. På fredag fyller våran lilla Alexander 1år. De ska firas på lördagen med buller å brak. Lill grabben har blivit stor. Å,vad de här kommer bli kul. Myspys. Jag älskar babykalas. De är så sött att se dom sitta framför en tårta med ett ljus i :) Hihi. Present är fixat iaf sådärr i sista minuten. Men bättre de än inget. Jag har massor av funderingar när de gäller 5 skift. Jag hoppas verkligen att jag kommer få en tjänst. Jag vette tusan vad jag skulle göra annars?! De skulle kännas konstigt om man inte fick stanna kvar isf. Men vi får hålla tummarna och se om jag kommer bland dom första. Jag hoppas jag sitter säkert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom ihåg en sak, föräldrar har inte rätt till sina barn, däremot har barn rätt till sina föräldrar. Växelvis boende för så små barn är aldrig bra.

Jessica sa...

Ja snart så fyller min skrutt, ska bli otroligt roligt :) kan inte förstå att han fyller 1, tyckte inte de va så länge sen han föddes. Men dagar, veckor, månaderna går så fort :)

Hoppas verkligen att du får ett jobb med bra arbetstider :) PUSS