onsdag 28 oktober 2009

Fröken Posetiv

God Morgon! Eller,jag har varit uppe i några timmar. Vaknar lite då och då. Jag tror man gör de av en vanesak. Brukar vakna 1-2 ggr när Wille tappar nappen. Så de en en vanesak när man sover utan honom plus att de är grymt jobbigt att sova utan honom. VÄLDIGT! Jag står inte ut. Men på fredag får jag se honom igen. Pappa min är ledig så vi skulle åka hämta honom innan jag börjar jobba. Skönt att jag bara jobbar till klockan 20 med. Nu är de ändrat datum igen på "splittfesten" med alla skiften till jobbet. Vi ska ju splittras och då blir de middag på Oasia. Så den 20 november blir datumet nu. Skönt att man slapp fixa barnvakt då. Min lediga helg. Då kan man äta under lugna puckar. Köpte nya skor i söndags. Här nedan är en bild på dom. Hihi,snyggare i verkligheten faktiskt. De är mina första vinterskor på länge. Jag har gått i jumpadojjor dom senaste 3-4åren. De är inte bra för fötterna. Då kanske man får fotskador när man är 50 + eller något? Hela veckan kommer gå sakta fram. Jag ska jobba nu i helgen som de verkar som. Jag hatar att jobba så här mycket. Man blir helt slut när de är vintertid. Tobbe ska åka till Helsingborg och Danmark över helgen för att umgås med sina kompisar så han får nog de trevligt. Nej,om en timme sitter jag på bussen till jobbet. Fyfan för byte av bussar. Jag hatar sånt trams. Jag kanske käka något innan jag åker till jobbet. Love Jannice

3 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Snygga stövlar. jag längtar också efter Wille. Bra med pengar - jobba mera, spara mera.
Puss Mor

Jessica sa...

i like!! din stövlar, jag är så glad att du köpte dem. då kanske jag kan låna dem nån gång :P haha.. puss

Stefan sa...

vilka snygga stövlar. de va dem du köpte när jag, jessoca och alexander var med?

/stefan