lördag 31 oktober 2009

Lördags mys!

Hej! Skrutt la sig redan 18,30. Bums på stört somnade han. Jag fick inte ens en godnattpuss som jag brukar få annars. Gick upp och kollade honom och han hade vridit ett halvt varv. Så duktig min lilla pojke är som ligger i sin säng nu hela tiden. Stolt över honom. Han vaknar nu mera bara 1 gång på natten med. Så snäll kille man har. Full sprutt på dagarna så de är inte så konstigt att han blir en tröttis tidigt. Extra jobbade idag som sagt. Mamma och pappa ställde upp med Wille. Kommer jobba nästa helg med om jag får. Många som verkar vara intresserade att jobba över? Tycker de är ganska viktigt för mig att få kunna möjligheten till att jobba och sen är de bra att samla på sig lite behörigheter. De känns som jag ligger efter ganska mycket med de eftersom jag vart mammaledig och var hemma ett tag. Man missar mycket då. Skönt att man har kommit igång igen. Jag är intresserad av att utbilda mig nästan överallt. Jag har iaf en plan B om de skulle skita sig med jobb på SVP. Men jag hoppas VERKLIGEN att jag får en fast tjänst. Skulle göra vad som helst för att vara en av dom 32 st. Håller bara tummen! Vad händer imorgon då? Inget planerat faktiskt. Bara mysa en massor med William. Han ska ju vidare till mina morföräldrar sen. Huset fullt blir de. Har redan köpt julklapp till William här om dagen när jag och pappa var i stan i fredags innan vi skulle hämta Wille. Han ska få en spis. Han tycker de är så kul att leka med Cajsas kök så jag köpte ett eget till honom. Då blir han nog glad. Min lilla skrutt är allt bra söt. Älskar att vakna upp med honom "mamma läsa". Han är så duktig kille. Säger till när han har gjort byxan osv. Han är en förstålig kille. Mammas pojke. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

kanon att du får jobba lite, de behöver man. extra pengar =) saå de är ju bara bra det.. hiih puss

Stefan sa...

bra med pengar. åh så får du väl extra pengar under denna helgg. /stefan