lördag 24 oktober 2009

Min barnfria helg men…

100_0935

..här i Vansjö sitter jag. Tycker de är så mysigt att vara ihop alla tre faktiskt så Wille inte blir förvirrad. Jag undviker helt att göra honom de och jag tror han vet att vi endå är bra nära att kan prata och så ihop. Man ser de. Hihi,han är värsta söt. Min lilla cowboy.Jag tror att de är många som blir förvirrande när dom ser mig och Tobbe ihop??

Ikväll blir de film. Vi har hyrt film – Johan Falk. Vi får se om dom är bra. Jag hoppas de. De flesta säger att dom filmerna är bra så varför skulle inte jag tycka de? :) Ska göra en god mat och äta lite snacks. Wille och Tobbe somnade för en stund sen. William är sjuk. Snorig och hostar så de är ingående på egen risk här ;) Love

1 kommentar:

Jessica sa...

=) gumman, va kul att ni kommer så bra övernes, de är jätte bra för wille och för er att ha en bra kommunikation. :D de känns bra.

åh va kul att se på johan falk vill med se den =) pusss