tisdag 20 oktober 2009

Ojojojo

Sitter på jobbet,rasten och tittar runt och läser nyheter. Längtar till helgen. Vill ha lite ledigt. Får se vad man hittar på denna helg?! De återstå att se. Vi hade möte igår och då sa de att de var ca 350 st ansökningar som har sökt till SVP. Hm,hoppas jag är en av dom 32 som får en plats. Detta kommer blir en tuff match. Vore ju dumt att inte ta dom som har behörighet först här på SVP. De tar ca 4-6 mån om inte mer att lära sig linan. De kommer bli tufft för oss alla och lära upp dessa personer. Vore bra om dom börjar redan nu att ta in folket. Idag är de sista ansökningsdagen iaf. Vi får se hur de går önskar mig själv lycka till :) Haha. Många vänner har frågat om tekniskt utbildningen varför den står med osv? Ja,för vi håller på med tekniska saker varje dag. Maskinerna osv. Så de är mycket riktigt att tekniskt utbildning behövs. Men sen vet jag inte alls hur dom gör. Nej,vidare till arbetet här. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

jag hoppas hoppas hoppas att du verkligen får jobbet.. de skulle vara kanon br aju :)

jo ville du hänga emd på inredningsparty på lördag? de börjar kl 18 :) du får hänga emd för ehnne som har det :) jag ska dit, de är i almunge :D pusss