söndag 4 oktober 2009

Slut på helgmys!

Hallå!!! Slut på helgmys,tillbaka till vardagen! Nu är William inne i Uppsala. Sover hos gammelmormor å gammelmorfar. Dom ska passa honom i veckorna. Jag hoppas jag ska få träffa honom någon gång nu i veckan med. Längtar tills man skaffar eget och kan sova hemma. Längtar till William får dagisplats så mina morföräldrar kan vara penisonärer. Dom hjälper gärna till men jag vill inte belasta dom med barnagöra. De tycker jag är fel. Men såklart hjälper dom mig och de är snällt. Är mycket tacksam även fast den trötta mamman inte visar de så väl?? Men jag hoppas dom vet de.
Imorgon är de tillbaka till vardagen. Jag längtar inte,jag längtar till semestern,ledighet,värme och sol. Kommer dröjja en del. Men jag hoppas de kommer gå fort. Jag gillar inte kalla dagar,mycket kläder och sjukdommar. Jag vill ha sommar :) Men de kommer gå fort så är vi tillbaka till sommaren igen. Jag framtidsplanerar en massor. Skrivit ned vad jag behöver,sparar pengar. Vill skaffa lägenhet nästa sommar så de är bäst man har cash då. Min mamma och pappa vet hur man sparar. De är dom bra på och dom hjälper mig gärna :) De här kommer bli kul.

Nej,jag har duschat och gjort mig ren. Imorgon bär de av tidigt till jobbet. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Dem vet att du uppskattar det gumman, oroa dej inte för det <3 :) dem hjälper dig så gärna. puss