torsdag 29 oktober 2009

Snart helg igen!


Nu kan man snart inte bärga sig. Jag önskar jag var med William nu. Får honom imorgon förmiddag då pappa och jag ska hämta honom i Morgongåva före mitt jobb. Saknar min skrutt så mycket. Har inte hört hans röst mer än på telefon. Inte pussat eller kramat honom sen i söndags. De är jobbigt. De är jätte jobbigt att vara utan honom men visst behöver vi vara själva ibland med. Men jag saknar honom massor.
Inte hört något om anställningsinterjuven heller. Men de tar nog lite tid att få in dagar att interjuva på osv. Hoppas man får ett jobb. Jag skulle bli jätte ledsen om jag inte fick. Jag trivs på mitt jobb jättemycket. Låter de sjukt att trivas på sitt jobb när vi använder hårnät,jobbar i bullermiljö och packar läkemedel? Japp,men hur sjukt de låter så gör jag de :)
Love Jannice

3 kommentarer:

Jessica sa...

gumman, va du klarar mkt. :) du är en stark människa de ska du veta mitt lilla hjärta =)mysigt att träffa wille bus puss

Stefan sa...

åh va skönt att william kommer. då får ni mysaoch leka lite. de blir kul.

hopaps du får ett jobb på drömfabriken :D

/stefan

Jessica sa...

ja de va skönt med att sprutan gick bra för alex, han sover och sover.. =) puss på dej..