söndag 25 oktober 2009

Söndag


Tjena! Japp,då var denna härliga helg över då. Jag har varit i Vansjö hela helgen och de har varit jättebra. Jag har umgåts med min skruttis och Tobbe en massor. Wille är bra söt. Ropar imorse "mamma youghurt" som han ville ha imorse i sängen. Imorgon är de APT då kommer jag vara på jobbet i 12 timmar och de kommer bli en lång dag. Jag kommer vara så trött när jag kommer hem. Jag har ändrat mig nu igen. Tycker de är skönare att jobba eftermiddag nu för tiden. Undrar om de är för att de är höst å snart vinter. Jag gillar egentligen jobba förmiddag men inte på hösten då sover jag hellre en stund på morgonen. Sitter och kollar lite lägenheter. Jag har lite ångest över en del saker men tror de kommer ordna sig,de gör de väl alltid till slut? Jag har köpt nya skor. Jag är nöjd. Första gången jag köper vinterskor på väldigt flera år. Har gått i mina kalla,blöta jumpaskor. Varför vet jag inte. De skulle jag aldrig göra nu. Går heller inte utan halsduk som man gjorde förr i tiden heller. Man är rädd om sig nu. Kära faster fyller år idag så vi var där och firade henne. Blev fikabröd och tårta. Sen åkte vi till Gränby och köpte skor och kolla lite. Vidare till Knutby för att käka tacos. Nu blir de TV och säng tidigare. Ska packa jumpakläder. Ska ju jumpa imorgon med jobbet. Härligt! Love Jannice


2 kommentarer:

Jessica sa...

oj va många timmar, men så mkt pengar du kommer få sen gumman :) de behöver du.. pusss

Stefan sa...

roligt att träffa er idag, synd att inte wille va med. men vi lär se han snart ändå. :) ska försöka blogga lite mer. jag är så dålig på det. men ska ändra det. ha de fitn på jobbet. /stefan