torsdag 26 november 2009

De spökar!

Ja ge mig tamme tusan på att de spökar i mamma och pappas hus. Igår när pappa hade gått och lagt sig så ska jag precis stänga av dator. Den ba "poff bam" så var den avstängd utan att jag gjorde något. Den startades om utan förvarning. Så jag blev lite rädd. Sen nu imorse hör man som ett "knackande ljud" och senare så hörde man ett "fallande ljud". Haha creepy. Men en så länge har inget läskigare hänt. Läskigare om man skulle se en vit gubbe traskade omkring :) Haha.

I helgen blir de pepparkaksbak och pyssel med La familia Lindell/Jansson/Eriksson. Får se hur den kvällen slutar. Men tippar på skratt,god mat och härlig familj. Hihi,vi har nog alltid varit en sån familj som håller ihop och hittar på saker ihop. Hihi. De är skönt de.

Ni får hålla alla tummar och fötter för lilla mig om tjänsten på Fresenius. De är lite osäkert just nu. Men jag hoppas vi får stanna. Vore ju dumt annars?! Skulle tycka synd om dom fast som får lära upp om på om igen. Man vet själv hur de är att lära upp människor. De är skit jobbigt men värt varenda en.. Jobb om några timmar.. Skönt att helgen börjar komma. Love

3 kommentarer:

Jessica sa...

de ska bli mysigt de och träffa alla :) myspys :)

Läskigt om de spökar, men jag tror också de gör de hemma hos mamma, därför ajg aldrig sover på nedervåningen, scarry :(

puss

72,2 i min barndomsstad sa...

det knackande ljudet är en blåmes eller talgoxe som knackar på fönstret. Datan vet jag ingenting om - men inte spökar det heller. Känn lugnet och OM det skulle spöka så är det snälla spöken.
Puss Mor

Jessica sa...

nää va synd gumman, men du kan ju fråga mamma o pappa då? elle? puss