onsdag 11 november 2009

Inget 5 skift än så länge..

68812_1203638707

Än så länge inge 5 skift… Typiskt ;) Jag som hade lagt ner all min energi på de dära. Just nu känner jag ingen glöd inom mig och jag bryr mig inte heller om min jobbkarriär. Men jag vill bara att saker och ting på jobbet ska funka. På ett sätt längtar man tillbaka till de “gamla”. Jag tror de e de som e lite fel med fresse. Gamla människor slutar,nya kastas in i smeten och fattar nada…. Haha,ingen kommer fatta vad jag menar,men men. De är bara packlinan som drar igång med 5 skift än så länge. Vi får se hur de blir för oss i framtiden. Skönt med 1 veckas semester nu nästa vecka. Jag behöver denna tid verkligen.

Hihi,Wille pratar i sömnen. De är kul iaf! Nej,dags för sängen. Trött man är. SOVA,SOVA,SOVA! Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

hoppas verkligen de löser sig för dej gumman.. och trötta förstår jag nog hur du är.. men hoppas de blir fint.ska vi ses nått när du är ledig? med mia, peta och barn? puss