lördag 12 december 2009

Carro

lipgloss-main_Full

Carro har nyligen varit här! Vi kollade på Twihlight och käkade pizza,ostbågare och busade med William,eller rättare sagt han busade och drog ner tvätten från tvättlinan och röjjde som bara den. Haha,min pojke är busig. La honom för ett tag sen och han somnade på bums. Ska spela lite The sims 3 snart. De var så länge sen. Haha,jag vet jag är lite barnlig. Men vad ska jag göra då när man är sugen på spela de?

Imorgon är de söndag. Tänk att helgen går så jäkla fort. Tiden bara rinner ikapp. Hoppas att veckan går fortare. Jag vill ha  helg igen och julledig. Vi får se om vi jobbar eller ej i jul. De återstå att se. Nej,ska spela nu. Love Jannice

2 kommentarer:

cajjo sa...

Tack för ikväll gumman!! Grrr, va ju tvungen att skrapa bilen me..kallt va de!

Jessica sa...

:D mysaigt att carro kom synd att jag inte kunde komma. jag får komma en annan gång =) jag skulle vilja se twilight jag med =) puss