tisdag 1 december 2009

Förlängt vikariat!

2 st har sagt upp sig, Jag fick förlängt vikariat till maj. De är så sjukt bra. Då finns de mer tid för planering om jag får gå för från drömfabriken. Jag hoppas jag får stanna på något sätt. De jobbas på de även om jag fick besked av att jag inte fick tjänsten. Alla vik som har jobbat över 2-3år fick avslag från de fasta tjänsterna pga av att man inte har teknisk utbildning. Jag säger då de…….. Vad har förändrat på dom åren som vi har varit där?  Jag tänker inte yttra mig mer om denna händelse för alla skull om vad jag tycker om denna sak. Men en sak är då säkert man känner sig väldigt,väldigt ledsen för allt slit man har gjort på denna fabrik.

Snart jul. De fryser på och jag hoppas att snön välkomnar julen med den mysiga stämningen även om jag inte är något förtjust i snön längre. Hur jag ska fira jul i år är inte bestämt men familjen blir inte samlad. Mamma,syster och mormor drar till Thailand under julledigheten så pappa och morfar sitter ensamma hemma. Jag vill umgås med dom,men vill vara med William också. De är lite tråkigt att de ska vara borta över jul dock. Men jag hoppas de blir bra endå.

Nej,blir en dusch och TV snart!! ÄLSKAR MIN SON MEST I VÄRLDEN! Love Jannice

100_0913

1 kommentar:

Jessica sa...

nää är de sant, GRATTIS GUMMAN <3 de va kul o höra :) Puss