måndag 7 december 2009

Ja,och de är bara måndag...

Snart närmar de sig jul. De är mysigt med jul. De är bara några veckor kvar. De går fort de. Skrev på kontraktet idag om vikariat till 31 maj. De känns ju bättre en gå arbetslös. Men jag förstår fortfarande inte varför och de kommer jag nog aldrig göra? Man blir knäpp av att tänka sådär. Suraste tanten jag köpte busskort idag av. Jag visste inte att 2 zon och läns kort var två olika kort och jag sa att jag skulle ha zon 2. men de var tydligen länskortet jag skulle ha. gnälligast tanten alltså. hon tyckte nog att 1 min extra i hennes liv kunde jag inte få ta. Jag tjaffsade bara och sa "nejnej,men jag visste inte".. Tänkte avsluta med "har du inte fått något sex på länge". Haha,men då hade jag väl inte fått mitt busskort + portad från stället. Sura är dom alltid där oavsett vilken man köper hos. Nej,dags att sova. Man är så trött. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

haha, vilken tant.. haha.. :) men man kan ju inte veta allt, skit i tanten.

De är så tråkigt att du inte fick jobb, men skönt att du fick förlängt iaf =) Bättre än ingetting. men hade hoppats på att du fick fast jobb :)

Jaa snart är julen här, men vill ha snöööö, massor med snööö :)

Puss